środa, 19 lipca 2017

Pierwsza sesja zdjęciowa






Jakiś czas temu pomyślałam, że chcę spróbować nowych rzeczy. Byłam pewna, że tym razem będzie jak zawsze, czyli po jakimś czasie mi przejdzie. Wyznaczyłam sobie pewnie cele i chociaż kilka z nich zaniedbałam, niektóre udało mi się osiągnąć :) Jedną z tych rzeczy była sesja zdjęciowa. Nie taka jak wszystkie pozostałe, tylko bardziej profesjonalna. Nie wiedziałam czego się po tym spodziewać, ale byłam w dobrej myśli i chociaż na początku nie było łatwo chyba efekt końcowy nie jest taki zły :) 

A tutaj kilka z tych zdjęć. :)  










Zapraszam też na mojego instagrama https://www.instagram.com/krystalicznaa/ :)

128 komentarzy:

  1. piękna torebka!
    obserwuję i zapraszam do mnie: https://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Również obserwuję i chętnie zajrzę :)

      Usuń
  2. Zdjęcia bardzo ładne, wyglądasz cudownie! :)
    Obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te zdjęcia <3 To pierwsze jest boskie :) Bardzo ładnie wyglądasz :) Pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :**
      Zobaczę co tam u Ciebie słychać :))

      Usuń
  4. Sesja jest naprawdę ciekawa! tylko zdjęcia nieco bym powiększyła ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. To pierwsze zdjecie jest mega! I kiedys tak samo sie ubrałam, mietowa spodnica i czarna bluzka z koronkowymi rrękawami :)
    ps. powieksz zdjecia. Bo szkoda zeby byly takie male :D

    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah czyli klasyk :D dziękuję za tą uwagę poprawię się :D

      Usuń
  6. Pierwsze zdjęcie robi największe wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne zdjęcia, łądnie wyszłasś

    OdpowiedzUsuń
  8. Boskie te zdjecia wyszły! Cudowna też stylizacja <3
    Jesli jestes zainteresowana wzajemna obserwacja to zacznij u mnie :)

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :*
      Oczywiście, że Cię odwiedzę :))

      Usuń
    2. Dołączyłam do grona obserwatorów :*

      Usuń
    3. Ty do moich również :))

      Usuń
  9. Bardzo ładna bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne zdjęcia, udana sesja ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna z Ciebie dziewczyna ;-)


    Zapraszam do mnie na nowy post.
    Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz :-)
    Pozdrawiam!

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeejku zdjęcia sa przepiekne!;)
    Zapraszam do obserwacji mojego bloga!;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Great post and beautiful photos, Dear ❤
    I'd be happy friendship blogs ♥ Subscribe to your Blogger
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Thank you very much ❤ I am already going to your blog ;)

      Usuń
  14. Ale pieknie. Nie moge sie napatrzec na pierwsze zdjecie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jesteś piękna dziewczyna:) na zdjęciach wychodzisz bardzo naturalnie:) obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :*
      oczywiście, że zajrzę :)

      Usuń
  16. Zdjęcia bardzo mi się podobają ;) Ślicznie wyglądasz ;) W pierwszym jestem absolutnie zakochana <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwsze najlepsze <3
    Obserwuję i zapraszam do mnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia :D
    Stylizacja świetna elegancka :)
    Uwielbiam takie :D

    Zapraszam do wspólnej obserwacji:*

    OdpowiedzUsuń
  19. cudne zdjęcia, fantastyczna sesja!

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie - życzę powodzenia w blogowaniu ;)
    Obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładne zdjęcia, ślicznie wyglądasz :)
    mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście TUTAJ ? Z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne zdjęcia i wspaniała stylizacja! :)

    MÓJ BLOG
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wazne, ze jednak osiqgnelas kilka celow przez siebie postawionych :) a co do sesji, uwierz. Masz talent :) najbardziej podoba mi sie ujecie nad woda. Pozdrawiam

    Ciotkastiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, że uda mi się też z innymi :)) dziękuje bardzo za te słowa :))

      Usuń
  24. To prawda, efekt jest super. Fajne są takie sesje, ale ja zwykle ląduje po drugiej stronie obiektywu :P
    MÓJ BLOG klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :) u mnie też czasami tak wychodzi no ale cóż :DD

      Usuń
  25. Uważam, że to bardzo udana sesja :) Podoba mi się "klimat" zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow, ale podobają mi się te zdjęcia. Pięknue wyszłaś i ta jakość *,* Chylę czoła! Najbardziej podoba mi się pierwsze i trzecie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładnie wyszło! Pierwsze zdjęcie jest magiczne *.*

    OdpowiedzUsuń
  28. pierwsze zdjęcie jest boskie! bardzo mi się podoba ta sesja :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna sesja☺ szkoda, ze nie moglam zaobserwować, wyskakuje jakis błąd 🤔

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) ja jak wchodzę na komputerze to nie widzę tego gadżetu, a na telefonie jest normalnie :/

      Usuń
  30. ale piękne zdjęcia! <3
    pięknie!
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne zdjecia i stylizacja ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja. ;) Jest taka dziewczęca.
    Pierwsze zdjęcie jest najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ile czasu stałam przed szafą haha :D dziękuję :))

      Usuń
  33. Przepiękne zdjęcia :)
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna sesja, jesteś bardzo fotogeniczna :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Udana sesja,świetne zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Również obserwuję :*:) Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Pamiętam moją pierwszą sesję zdjęciową z kimś z poza grona znajomych, był stres, ale wszystko do ogarnięcia :). Efekt warty wszystkiego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki temu nie stresowałam się tak bardzo na egzaminie haha :D wszystko poszło na zdjęcia :D dziękuję bardzo :*

      Usuń
  38. Piękna sesja :) Też mamy się na taką zdecydować już od kilku lat xD

    OdpowiedzUsuń
  39. Boskie zdjęcia, super wyglądasz :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  40. Moim zdaniem sesja wyszła naprawdę ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo ładna sesja, taka dziewczęca i delikatna. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie taka chciałam :) dziękuję :))

      Usuń
    2. Idealnie wyszło. :)
      Kiedy następna sesja? :D

      Usuń
    3. Ojj myślę, że niestety dopiero we wrześniu ale już mam kilka moich wizji czekają tylko na realizacje haha :D

      Usuń
  42. Świetna stylizacja! Piękna spódniczka! Obserwuje :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękne zdjęcia! Bardzo naturalna sesja, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo ładna sesja, wyszło niezwykle nastrojowo!

    OdpowiedzUsuń
  45. Pierwsze zdjęcie niezwykle klimatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Sesja robi wrażenie! Pięknie prezentujesz się na każdej z fotografii ♥

    OdpowiedzUsuń

  47. Thank you very much.♥ I will just come to your blog and read it :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Pięknie wyglądasz! <3
    Obserwujemy? Daj znać u mnie.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Zdjęcia są rewelacyjne, przyjemnie ogląda się blogi które maja dobrej jakości zdjęcia i prezentują cała stylizacje :)
    Kobieco i z klasa- podoba mi się :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie tylko moja zasługa :) ale bardzo dziękuję :*

      Usuń
  50. Jak na pierwszą sesję to efekty są naprawdę super :) Możesz być dumna, że osiągnęłaś swój cel i to jeszcze z bardzo fajnym rezultatem. Dołączam do obserwatorów :)

    https://ehbruh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę te słowa mi dużo dają :) dziękuję kochana i też obserwuję :*

      Usuń
  51. Piękna sesja<3 :)
    może wspólna obserwacja?:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Śliczne zdjęcia i stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Zdjęcia wyszły bardzo ładne, szczególnie pierwsze. Najbardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  54. Pierwsza sesja i jak ładnie wyszła - brawo :)
    piękne ujęcia na zdjęciach i fajny na nich klimacik :)
    zostaje na dłużej ;*

    OdpowiedzUsuń
  55. Pięknie wyszłaś, więcej takich sesji! Jesteś zbyt śliczna, żeby się marnować :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Pierwsze zdjęcie jest przepiękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Rewelacyjna spódniczka. Świetnie pasuje do wszystkiego. Bardzo mi się podoba ta stylizacja. Powodzenia przy spełnianiu marzeń i miłego dzionka
    Martyna

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze i obserwację na pewno się odwdzięczę :)

Jeśli możesz zostaw w komentarzu adres swojego bloga ♥