poniedziałek, 4 września 2017

Powrót do rzeczywistości





I znów mamy wrzesień. Kolejne wakacje dobiegły końca i wita nas rzeczywistość. Od jutra znów trzeba nastawić budzik i chodzić do szkoły. Nie wiem czemu, ale ja za tym tęskniłam. Przez całe wakacje prawie nikogo nie widziałam i czułam, że chętnie chcę tu wrócić. Nie dla szkoły, ale dla innych. To tutaj czułam, że zawsze coś się dzieje. To właśnie dzięki nim jestem w tym miejscu gdzie jestem i czuję, że jest mi z nimi dobrze.


Od teraz maturzystka. Dumnie, ale chyba trochę strasznie. Nie czuję się, aż tak dorosła jak oczekują inni. Wszyscy nauczyciele, których spotkałam pytają się jakie przedmioty wybiorę na maturę, jakie studia, plany na przyszłość... Kto może wiedzieć kim chce być za 20 lat? Trochę trudne jest podjęcie takiej decyzji, ale każdy musi przez to przejść. Często myślałam i chyba wiem w jakim kierunku chcę iść, ale trzeba dużo samozaparcia i chęci. No i w końcu chyba trzeba zacząć się porządnie uczyć. :)


A jak u Was? Nowa szkoła czym może nadal znajome mury i twarze? A może ktoś tak ja ja w tym roku pisze mature? Mam nadzieję, że nie jestem sama. Powodzenia! :)) 

115 komentarzy:

  1. Ja akurat szkołe i wykształcenie juz mam :) Jednak post przyjemny :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/09/koszula-czy-sukienka-dwa-lata-blogowania.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy kiedyś przez to przechodził lub przejdzie :)

      Usuń
  2. Powodzenia kochana, klasa maturalna to już coś :)
    Ja aktualnie jestem w II liceum.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli zaczynasz przygodę zz rozszerzeniami ;) ucz się na bieżąco i kiedyś zrozumiesz, że to był dobry wybór :D ja akurat nie wysłuchałam tej rady hahha :D

      Usuń
  3. Ja za rok matura, więc podobnie się obawiam, ale jestem dobrej myśli :)
    Byłabym wdzięczna za kliknięcie w link przy najnowszym poście, odwdzięczę się

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dobrze, że ja czasy szkoły mam już za sobą.. :)

    Pozdrawiam,
    Karolina [BLOG]

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja to nigdy nie czułam się na tyle dorosła na ile być powinnam, i nadal się nie czuję :D Mimo, że szkołę skończyłam już dawno, to duchem utożsamiam się z uczniami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy w duszy jest dzieckiem :D to się chyba nigdy nie zmieni, ale czasami to dobrze :D

      Usuń
  6. Też jestem w tym roku w klasie maturalnej i przeraża mnie to, nie potrafię uwierzyć...

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj jeszcze jest początek później się zacznie :/ a jakie wybrałaś przedmioty? :)

      Usuń
    2. Z rozszerzenia tylko angielski. :)

      Usuń
    3. Ja z angielskiego chyba jestem najgorsza :/ nie umiem tego języka :/

      Usuń
  7. Maturzystka... Kiedy to było :) Ja już spory czas po studiach, a obecnie w drugiej klasie na kierunku Technika Usług Kosmetycznych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo gratuluję :) a kiedy wiedziałaś co chcesz robić? :D

      Usuń
  8. Czas w klasie maturalnej pozostaje na zawsze w pamięci, życze miłego spożytkowania tego okresu, takie chwile nie powtarzają się w życiu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dziękuję :) mam nadzieję, że jakoś dam radę :D

      Usuń
  9. Ja maturę miałam w tym roku i muszę przyznać była bardzo łatwa, więc mam nadzieję, że i Twoja będzie bardzo dobrze napisana!

    follow za follow? Daj znać -> deathbeds19.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę powodzenia :D wazny egzamin cie czeka :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. No ja już jestem stara :) szkoła za mną... Tobie życzę dużo wytrwałości w tym roku szkolny i pamiętaj MATURA TO BZDURA! :D Pozdrawiam cieplutko. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy jest dzieckiem :D a mature można poprawić! haha :D

      Usuń
  12. A u mnie już standardowo - 4 sprawdziany i rozprawka zapowiedziane, do tego pełno zadań domowych. Jakże miło byłoby wrócić znów do wakacji...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba każdy o tym marzy :D no ale cóż trzeba żyć dalej :P

      Usuń
  13. To już całe szczęście za mną :D Powodzenia w klasie maturalnej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mnóstwo osób nie wie na tym etapie co chce robić, ja odkryłam to dopiero podczas studiów, a jeśli chodzi o maturę to z mojej perspektywy już po studiach to nic innego jak zwykly egzamin który trzeba po prostu dobrze zdać jeśli chce się dostać na uczelnię i kierunek na które ciężko się dostać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas zmienia punkt widzenia :D ale dobrze, że doszłaś do tego co chcesz robić :)

      Usuń
  15. Powodzenia w klasie maturalnej! Powiem Ci, że warto przysiąść trochę nad tymi książkami, dużo samozaparcia i jest o wiele łatwiej, mniej stresu, więcej możliwości. Ja osobiście trochę tęsknię za ... nauką, serio :D Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakoś nie mogę się jeszcze przestawić, ale wiem, że trzeba zacząć :)

      Usuń
  16. Moja siostra jest w klasie maturalnej i nadal nie wie jakie przedmioty będzie zdawać :P Ja na szczęście mam to za sobą, chociaż jak byłam zdecydowana od podstawówki co chcę robić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektórzy właśnie od zawsze wiedzą co chcą robić i to jest super :D a co to były za plany? :))

      Usuń
  17. Ja już dawno skonczylam i szkołę i studia, a teraz chętni bym powróciła do tych pięknych czasów :p
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że to dobre lata :) mimo tych gorszych dni było też dużo pięknych chwil, które na pewno zapamiętamy :))

      Usuń
  18. Matura nie jest taka straszna! Dasz sobie świetnie radę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Powodzenia kochana :*
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/09/biaa-stylizacja-w-codziennym-wydaniu.html
    OdpowiedzUsuń

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja zaczęłam nową szkołę i jak na razie jest świetnie. Trzymam za ciebie kciuki!

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za Ciebie też :) mam nadzieję, że do końca będzie fajnie :))

      Usuń
  21. Ja już dawno na studiach :) ale życzę powodzenia na maturze :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja po maturze i zaczynam studia. Mature wystarczy zdać na tyle dobrze by dostać się na studia. A późniejsze decyzje są o wiele gorsze, dojrzałość, praca, mieszkanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem o tym, ale ja tez już też miałam kilka wyborów :) liceum 100 km od domu zobowiązuje :)

      Usuń
  23. Życzę powodzenia w tym roku na maturze i w nowym roku szkolnym :)
    Pozdrawiam oraz dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Aż zrobiło mi się tęskno za szkołą :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja szkołę oraz studia mam już za sobą, ale bardzo tęsknie za tymi latami kiedy chodziłam do liceum. Po maturze mój wychowawca mówił nam, że po wszystkich latach najlepiej będziemy wspominać liceum. Wtedy tak nie myślałam bo żyłam już myślą że będę studentką, ale miał rację. Czasy liceum były najlepsze i to właśnie liceum wspominam najmilej, a właściwie to właśnie ludzi - koleżanki, kolegów, nauczycieli. Życzę Ci powodzenia na maturze! :-) Masz rację, że ciężko jest w tym wieku zdecydować kim chce się być za 10-20 lat. Ja żałuję swojego wyboru studiów bo dopiero teraz w wieku 31 lat wiem co chciałabym robić w życiu, chciałam nawet iść na studia w wymarzonym kierunku ale nie mam matury z biologii i chemii więc uznałam że pozamiatane. Po tylu latach nie przypomnę sobie tak szybko materiału, w dodatku obowiązki domowe też robią swoje, dlatego życzę Ci również dobrego wyboru kierunku studiów byś była w przyszłości zadowolona ze swojej pracy i by praca była dla Ciebie przyjemna. Trochę się rozpisałam ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojeju to bardzo mądre. Takie decyzje są trudne niestety.. :/ a kim chciałaś być i co robisz teraz? :)

      Usuń
  26. Powodzenia na maturze i w roku szkolnym 😊 Pozdrawiam i będziemy trzymać kciuki żeby wszystko poszło jak należy 😊

    OdpowiedzUsuń
  27. uczyć się trzeba. w sumie człowiek zdobywa wiedzę całe życie...

    OdpowiedzUsuń
  28. Dorosłośc nie jest łatwa... jednak do niej trzeba podchodzić z rozsądkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) ale każdy z nas popełnia błędy i musimy wyciągać z tego jakieś lekcje :)

      Usuń
  29. Matura jest do przejścia, aczkolwiek faktycznie dobre zdanie wymaga włożenia dużej ilości pracy i systematycznej nauki. Życzę Ci powodzenia, swoją maturę mam już za sobą, ale na studiach wcale nie ma mniej nauki ;) Przynajmniej nie dla mnie
    Cudownego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak trzeba się trochę przyłożyć, ale potem wszystko wyjdzie na plus :)

      Usuń
  30. You have a beautiful blog ♥
    I follow you, visit my blog if you want ♥

    janalukic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Pozostaje życzyć powodzenia i trzymać kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. nowa szkoła, jednak mury znane ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tak było z gim :) niby inny etap, ale nadal ten sam budynek :)

      Usuń
  33. Powodzenia na maturze. :) Masz jeszcze chwilę na wybranie przedmiotów, które będziesz zdawać. :)Ja na studia wracam w październiku. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do końca września musze złożyć deklaracje :/ a jakie studia? :)

      Usuń
    2. Ale chyba w styczniu/lutym można będzie ją ostatecznie zweryfikować, więc jakbyś zmieniła zdanie, to da się jeszcze coś z tym zrobić. :) Przynajmniej u mnie była taka możliwość. Studiuję jedną z nauk społecznych. :D

      Usuń
    3. Można zmienić, ale zostaje potem mało czasu na przygotowanie, więc już teraz trzeba myśleć :) też myślałam o takich studiach :))

      Usuń
  34. Wakacje są fajne, ale... fajnie jest też coś robić :D Za długie siedzenie w domu jest po prostu monotonne.

    OdpowiedzUsuń
  35. Hej ja piszę i też się martwię najbardziej matmą no ale będzie to co ma być i tyle trzymaj się ciepło. Zapraszam do mnie sub za sub https://klaudiaonelive.blogspot.com/2017/09/pl-kremowe-maso-do-ciaa.html

    OdpowiedzUsuń
  36. Matura już dawno za mną, teraz czeka mnie ostatni rok studiów i pisanie licencjata... Aż się tego boję, bo nie wiem czy pogodzę to wszystko z pracą... Ostatnio bywam bardzo zmęczona, a studia jeszcze się nawet nie zaczęły! :(

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ciężko masz :/ no ale na pewno dasz sobie radę i wszystko pójdzie świetnie :) Powodzenia :))

      Usuń
  37. ta sama klasa i szkoła :D Jeszcze tak 2 lata bo jestem w technikum:D

    OdpowiedzUsuń
  38. ja jeszcze mam wakacje od szkoły do końca września;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę słaba pogoda, ale mam nadzieję, że udadzą się te ostatnie tygodnie :))

      Usuń
  39. Szkoła już dawno za mną, ale nie martw się maturą! Nie jest tak straszna, jak ją malują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie jeszcze jest ok :p później będzie gorzej :P

      Usuń
  40. Skąd ja znam ten motyw maturzystki... Po dacie publikacji ostatniego posta stwierdzam, że również nie masz zbyt wiele czasu na bloga. Podobnie do mnie. Moim zdaniem, szkoła nie jest wcale takim złym wymysłem, pod warunkiem, że wierzy się w to, co się robi i czego się uczy. Pozostaje mi tylko życzyć Ci powodzenia i czasu.

    Pozdrawiam, Monika z bloga http://by-monique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, czas teraz jest na wagę złota.. :/ nie oznacza to, że cały czas się uczę, ale staram się też spędzać wolny czas ze znajomymi bo za rok wyjeżdżam na studia i mnie tu nie będzie. Co do bloga.. ma już gotowe wpisy, które wystarczy dodać, tylko chcę zmienić cały wygląd bloga. Powoli z różnych poradników uczę się jak dojść do tego co chcę, ale jeszcze trochę czasu minie. Chcę zmienić ten wygląd i wtedy dodać to co chcę, żeby wszystko wyglądało perfekcyjnie :))

      Usuń
  41. Dziękuję bardzo :) to dopiero początek, ale bardzo miło to usłyszeć :**

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja dopiero zaczynam liceum, także mam jeszcze trochę czasu do matury :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Też rok temu byłam w takiej samej kropce jak Ty, ale spokojnie wszystko będzie dobrze :)
    ******************************************
    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY POST!
    MOGŁABYM PROSIĆ O JEDEN DŁUŻSZY KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJE :)
    *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  44. Skoro chciałaś wrócić, to chyba jesteś na dobrym miejscu ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego do końca nie jestem pewna :/ wiadomo, że najbardziej się tęskni za ludźmi i u mnie też tak było, ale chyba tylko dlatego, że wakacje raczej odizolowałam się od nich i się nudziłam. Wiem, że w moim przypadku raczej nie utrzymam tych znajomości "na zawsze" ale brakowało mi tego śmiechu ... :)

      Usuń
  45. To bardzo dobrze, że z takim zadowoleniem powracasz w szkolne mury. W przeciwieństwie do Ciebie, nie cieszyłam sie z myslą, że idę do szkoły po wakacjach. Po prostu nie lubiłam swojej klasy. Za to teraz chętnie bym wrociła na studia. Nie dla nauki, ale tak samo jak ty, dla ludzi. Każdy jest w innej miejscowości, więc nie widujemy się na wakacjach.

    OdpowiedzUsuń
  46. Cieszę się, że mam już to za sobą. Choć wspomnienia mam fajne :P

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja do matury mam jeszcze 2 lata ale życzę ci powodzenia :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja też lubiłam szkołę, nie za naukę ( :D ) ale za to, że zawsze się coś w niej działo, za znajomych z którymi spędzało się przerwy. Teraz tęsknie za studiami i tutaj już nie tylko za znajomymi, ale za wykładami, które na moim kierunku są bardzo ciekawe i aż wręcz chce się uczyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, że dobrze wybrałaś :) a jaki kierunek? :)

      Usuń
  49. Gdybym była w LO również bym pisała w maju maturę,zastanawiała się co dalej. Jednak jestem w technikum i mam 2 lata na przemyślenia ale na tym etapie już wiem kim chce być:)
    Trzymam mocno kciuki za Ciebie-z pewnością dużo czasu musisz poświęcić przygotowując się do matury:/

    OdpowiedzUsuń
  50. U mnie to już dawno po szkole, ale ostatnio zabrałam się za pewne egzaminy więc musiałam wrócić na chwilę do tych czasów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko po długiej przerwie zacząć się znów uczyć :/

      Usuń
  51. Maturzystka? To minie szybciej niż myślisz. A i tak każdy dorasta we własnym tempie. W tym roku szkolnym mam zamiar napisac historię sztuki i poprawić maturę z pl/ang.
    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. W pierwszej klasie liceum powiedziałam, że jeżeli zdecyduję się na zdawanie geografii na maturze, to chyba oszalałam. I co? Na maturze zdawałam geografię rozszerzoną. Poszłam na studia i w tym roku bronię tytułu inżyniera. Tak więc to tylko chwilowe dylematy. Większość ludzi nawet na studiach nie wie co chce robić w życiu, więc nie ma się czym przejmować. :)

    Pozdrawiam! :)
    egzemplarz.blogspot.com(klik)

    OdpowiedzUsuń
  53. Doskonale Cię rozumiem! Mimo, że mineło 13 lat od klasy maturalnej w jakiej byłam to pamietam to jak wczoraj . Na tamtym etapie nie miałam pojęcia co chce robić. Dopiero odkryłam mając 26 lat hahah :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze i obserwację na pewno się odwdzięczę :)

Jeśli możesz zostaw w komentarzu adres swojego bloga ♥