poniedziałek, 23 października 2017

Jesieni czas









Po lecie zawsze jest czas na jesień. Zwalniamy tępo i powoli czekamy na zimę. Kocyk i gorąca kawa to coś o czym większość teraz marzy. Oglądamy piękne, kolorowe liście spadające z drzew i biegające dzieci po parku. To wtedy najbardziej czujemy brak kogoś bliskiego i chęć rozmowy. Chcemy poczuć się potrzebni i ważni. 
Przyroda to ona sprawia, że się tak czujemy. Kiedy wstajemy jest ciemno i kiedy wracamy do domu też wszystko wygląda tak samo.  Szaro, buro, ponuro..  Tak wygląda nasze życie jesienią. Brak chęci do wszystkiego.  Popadamy w mały sen zimowy.  Zwierzęta też to wszystko czują. Gromadzą zapasy na zimę lub odlatują gdzieś daleko. Wszystko wie, że niedługo zima, ale po zimie zawsze jest wiosna. Wtedy wszystko się budzi na nowo. :)





A Wy lubicie jesień i wieczory pod kocykiem? :)

85 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam tą piękną, złotą jesień, ale tylko wtedy gdy nie pada :D

    sensiblees.pl ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesień nie jest taka zła , byłaby moją ulubioną porą , gdyby nie ten deszcz :D Kolory na zdjęciach zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe zdjęcia! :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię klimat jesieni 😊 Obserwuje i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. To prawda. Jesień to smutna pora. Szara, ponura. Przynajmniej dla mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię jesień, zwłaszcza taką słoneczną i kolorową:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słowa na początku wpisu przepiękne. Oddające cały sens. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mało ale treściwie :)) To jest właśnie piękne :)

      Usuń
  8. Pozdrawiam z pod kocyka i z kubkiem owocowej herbatki:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uwielbiam tylko lato :) no cóż, ale nie można popadać w depresję i we wszystkim trzeba szukać pozytywów

    OdpowiedzUsuń
  10. love this photo....

    like to follow for follow ?

    kiss from Germany

    NEW Halloween LOOK

    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię jesień, zwłaszcza gdy jest taka kolorowa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam jesień! Feria barw i taki spokój wiszący w powietrzu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham jesień! To jest moja ulubiona pora roku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja uwielbiam jesień <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam piękną złotą jesień :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/10/czerwien-i-sukienka-w-gwiazdki.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety często pada deszcz i wszystko traci swój urok :/

      Usuń
  16. Ja nie lubię jesieni. Ciągle pada, wszyscy chodzą 'przymuleni' i chorują. To nie dla mnie :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadam się z Tobą :) ja uwielbiam wiosnę wszystko rodzi się na nowo,kwitnie i ładnie pachnie :) jesień może jest kolorowa, ale mi się kojarzy z deszczem i takim właśnie zamulaniem :P

      Usuń
  17. Lubię jesień, ale taką wczesną, w listopadzie już się robi zimno i deszczowo :/.

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię jesień i wieczory pod kocykiem. Ale nie lubię tej niesprawiedliwości, że jesienią przyroda "zwalnia" i szykuje się do zimowego snu, a nam wracają obowiązki typu powrót do szkoły, czy na uczelnię. Sama najchętniej wtedy zapadłabym w sen zimowy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w 100% wszystko zasypia a my nadal musimy wszystko robić :/

      Usuń
  19. Super post kochana ♥ Oczywiście zaobserwowałam, pozdrawiam serdecznie i życzę miłej nocy ! :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam wrażenie, że ta jesień mnie wykończy psychicznie :) serio... moje samopoczucie to ciężki temat. Pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam jesień, szczególnie za te kolorki <3
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne zdjęcia! Bardzo klimatyczne <3
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam piękną, złotą jesień właśnie jak na zdjęciach :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja uwielbiam jesień, o ile ciągle nie pada (jak teraz;)), ale mimo wszystko jestem dalej aktywna i staram się nie zamulać, choć czasem i takie dni są potrzebne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też cały czas teraz pada i nie mam na nic ochoty :/

      Usuń
  25. Jesień to zdecydowanie najmniej lubiana przeze mnie pora roku.

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam takie wieczorki - na szczescie jednak depresja jesienna mnie nie dotyczy :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja często mam takie dni kiedy nic mi się nie chce :/

      Usuń
  27. Poza tym obserwuje i zachecam do tego samego ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękny cytat o jesieni - w pełni się zgadzam. Ja żałuję, że jesień zawsze albo przynajmniej przeważnie nie wygląda jak na zdjęciach u Ciebie :(

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten kocyk i gorąca kawa to chyba największy plus jesieni :D
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne zdjęcia u mnie w Nowy Post. zachód słońca wczorajszy <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Jesień niesie ze sobą cudowne liście w ciepłych odcieniach pomarańczy i czerwieni:) Uwielbiam


    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  32. Great post darling, So nice and interesting.
    You have amazing blog and I follow you!
    Hope you will visit my blog and maybe follow me.

    Have a nice day, all the best.
    Maleficent

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Thank you very much for these kind words. I will definitely visit your blog :))

      Usuń
  33. cudne zdjecia, uwieeelbiam zlota kolorowa jesien <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Przykuły moją uwagę te przepiękne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze i obserwację na pewno się odwdzięczę :)

Jeśli możesz zostaw w komentarzu adres swojego bloga ♥