niedziela, 7 maja 2017

Pierwszy post

Hej :) 
Właśnie dziś zaczynam swoją przygodę z blogiem. Nie wiem jak to będzie wyglądać bo robię to pierwszy raz, ale mam nadzieję, że sobie poradzę. Jakiś czas temu skończyłam 18 lat i chciałam spróbować nowych rzeczy. Od dawna marzyłam o własnym blogu, ale jakoś nie mogłam się nigdy do tego zabrać. Często szukałam gdzieś motywacji do nowych działań, ale wiadomo jak to już jest. Na początku czegoś pragniemy a po tygodniu wszystko nam przechodzi. Teraz jest inaczej i czuję się bardziej dorosła i odpowiedzialna za swoje czyny i przyszłość, Chcę coś zmienić i już idę w tym kierunku. Blog jest jedną z tych rzeczy o której marzyłam. Teraz czas na inne. Życzcie mi powodzenia!


2 komentarze:

Dziękuję za komentarze i obserwację na pewno się odwdzięczę :)

Jeśli możesz zostaw w komentarzu adres swojego bloga ♥