poniedziałek, 8 maja 2017

Pasja




Ludzie którzy, odnaleźli coś co ich cieszy stają się kimś innym. Będąc w ciągłym biegu i nie mając czasu dla siebie stajemy się osobami, które nie wiedzą czego chcą. Bez ambicji i chęci poznania czegoś nowego. W ciągłym biegu zapominamy, co tak naprawdę czyni nas szczęśliwymi. Nie mamy na nic czasu i przez to stajemy się nieczułymi na nieszczęście ludźmi lub nie potrafimy się cieszyć z czegoś dobrego. 

Mając pasje możemy temu zapobiegać i odkrywać nowe rzeczy, które będą miały pozytywny wpływ na nasze życie. Może nam się wydawać, że nie jest to niezbędne do życia. To prawda. Nie każdy ma pasje i jakoś żyje. Jednak chodzi o to, aby spędzać każdy dzień jak najlepiej. 



Niektórzy ludzie lubią uprawiać jakiś sport, inni natomiast wolą coś w czym nie potrzeba się dużo ruszać i wolą np. malować. Dla każdego może się coś znaleźć. 

Nie potrzeba codziennie poświęcać bardzo dużo czasu, aby być w czymś dobrym. Wystarczy trochę motywacji i pasja. Coś bez czego nic nie wyjdzie. Jeśli mamy trochę wolnego czasu po co go marnować skoro można zrobić coś co nas cieszy? 



Jest bardzo dużo plusów. Robiąc coś co kochamy naprawdę stajemy się kimś innym. Może to się wydawać banalne, ale tak jest. Jesteśmy bardziej pozytywni i łatwiej cieszymy się z małych rzeczy. We wszystkim możemy dostrzec coś, co jest dobre. To prawda, są gorsze dni. Każdy je ma, ale trzeba umieć sobie z nimi radzić. Jeśli jesteśmy optymistami szybciej dojdziemy do siebie. 

Robiąc coś z innymi poznajemy ludzi nawiązujemy nowe kontakty. Jest to bardzo przydatne w życiu. Wszyscy cenią ludzi, którzy łatwo potrafią nawiązać z kimś kontakt i są mili. Spędzanie z kimś czasu i poznawanie go sprawia, że stajemy się bardziej przyjaźni i otwarci. 

Jeśli robimy coś w kierunku, aby rozwijać swoje umiejętności również się dużo uczymy. Wiedząc, że o konkretnej godz. musimy gdzieś wyjść i  zacząć coś robić uczymy się dyscypliny, która też jest bardzo potrzebna. Wiadomo jak to czasami jest. Tysiące wymówek, żeby czegoś nie zrobić, ale tak jest zawsze i u każdego. Jeśli przejdziemy przez ten trudny czas potem jest łatwiej. Przyzwyczajamy się do tego i czerpiemy z tego dużo radości. 



Mam nadzieję że Wy też macie pasje i sprawia Wam to dużą przyjemność, a jeśli jeszcze do tego nie doszliście to nie martwcie się, ja też musiałam długo szukać... :)  
Dajcie znać jak jest u Was. Co sprawia Wam największą przyjemność :)

22 komentarze:

  1. Jedna pasja rozwijała się we mnie przez dłuższy czas i dopiero kiedy znalazłam jej odpowiednią formę zdałam sobie sprawę z tego, że sprawia mi ogromną frajdę. Druga pojawiła się nagle, ale została do tej pory ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze to żeby dojść do tego dzięki czemu jesteśmy szczęśliwi :)

      Usuń
  2. Moja pasja rozwija się już od dobrych paru lat i tak do dziś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo mam nadzieję, że jeszcze długo tak będzie :)

      Usuń
  3. Też mam zdanie, że pasja wzbogaca nasze życie, niestety ja swojej nie znalazłam
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2017/04/back-to-black.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz jeszcze czas :) Tylko jedna rada próbuj wszystkiego co jest możliwe aż w końcu znajdziesz! :)

      Usuń
  4. Wow, świetny post! Idę czytać następne! :D ♥
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :D i zobaczę co tam ciekawego u Cb słychać :D

      Usuń
  5. Piękne zdjęcia ;p Dobrze napisany post!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Pasje ma prawie każdy a jeśli nie to i tak prędzej czy później ją odnajdzie. Mam kilka pasji. Są one bardzo ważne w moim życiu i staram się je rozwijać :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najgorsza rzecz jaką możemy zrobić to przestać je rozwijać. Trzymam kciuki za Cb :))

      Usuń
  7. Pasja sprawia,że nasze życie jest znacznie ciekawsze :) Super wpis !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w 100% :) i dziękuję bardzo :))

      Usuń
  8. No właśnie. Pasja to taki głos wewnętrzny. Trzeba się wsłuchać aby go odnaleźć :)
    Dobrze napisany post!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale żeby do tego dojść trzeba trochę poszukać :) dziękuję ♥

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że do tego doszłaś :))

      Usuń
  10. Prawdziwa pasja daje sile ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. 55 year old Information Systems Manager Leeland Kesey, hailing from Cottam enjoys watching movies like Prom Night in Mississippi and Nordic skating. Took a trip to Belovezhskaya Pushcha / Bialowieza Forest and drives a Duesenberg Model J Long-Wheelbase Coupe. Oficjalna strona

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze i obserwację na pewno się odwdzięczę :)

Jeśli możesz zostaw w komentarzu adres swojego bloga ♥