czwartek, 15 lutego 2018

Paletka Revolution


Przychodzę do Was  z recenzją tej oto paletki. Dostałam ją na urodziny już jakiś czas temu i jestem bardzo zadowolona. Może dzięki mnie ktoś również się na nią zdecyduje. Zapraszam!







Bardzo mi się spodobały kolory, które tutaj mamy. Jest kilka jasnych i ciemnych. Typowe,  podstawowe kolory. Idealne na stworzenie czegoś na co dzień, do szkoły lub pracy, ale również na większe wyjścia. Wystarczy tylko troszkę dłużej posiedzieć, a na każdą okazję coś się z tego stworzy.

Cienie są bardzo dobrej jakości. Są bardzo napigmentowane co bardzo cenię. Są również bardzo trwałe. Makijaż, który zrobię rano trzyma się przez cały dzień i wieczorem kiedy wracam do domu wygląda prawie jak przez wyjściem.  Moje powieki są tłuste i większość  cieni zawsze mi się roluje. Tutaj niestety też tak jest, ale wystarczy, że położę jakąś bazę i wszystko wygląda idealnie.  Bardzo dobrze się nakładają i nie zlewają się w jedną wielką plamę tylko tworzą ładne przejścia .




Do paletki dołączony jest pędzelek jednak ja się przyzwyczaiłam do swoich i ten był mi zbędny. Bardzo dobre jest też opakowanie.  Wykonane z plastiku z góry z dużą szybką dzięki, której można zobaczyć wszystkie kolory. Jest to również duży plus, bo kiedy mamy kilka paletek bez otwierania możemy zobaczyć jak wygląda. Jest to bardzo pomocne szczególnie rano. Nie musimy tracić czasu na szukanie i otwieranie wszystkich, żeby znaleźć tamtą o której myślimy. Jest to bardzo pomocne. Wbrew pozorom całe opakowanie jest bardzo wytrzymałe. Pomimo kilku wypadków nadal wygląda bardzo dobrze, jedynie górne szkiełko się trochę porysowało, w przeciwieństwie do innych, w których pękło opakowanie jak i cienie które były w środku.

 I teraz tak w skrócie. Jestem bardzo zadowolona z tej paletki.  Cienie i całe opakowanie jest bardzo dobrze wykonane i polecam ją każdemu. Nie ważne czy początkujący czy zaawansowany. Myślę, że każdemu się spodoba.



A Wy mieliście kiedyś tę paletkę lub jakąś inną z tej firmy? Jak się u Was sprawdziła? :)

82 komentarze:

  1. Fajnie, że są dobrze napigmentowane, bo to chyba przy wyborze paletek najważniejsze. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zwracam na to uwagę :) więc tutaj ma duuży plus :)

      Usuń
  2. Piękne odcienie. Takie delikatne przejścia zdecydowanie ułatwiają mi sztukę makijażu ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie mi się podoba ta paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna paletka, lubię takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że nie tylko mi się spodobała :))

      Usuń
  5. Paleta ma takie kolory, które bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Paleta ma fajne kolory idealne na codzień

    OdpowiedzUsuń
  7. posiadam tę paletkę,ładne ma kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna jest :)
    Zapraszam marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam tej paletki ale kolory mi się baaardzo podobają 😍☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  10. Revolution ma już teraz tyle palet, że te mnie jakoś nie pociągają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Osobiście uwielbiam markę MUR, Ciągle wychodzą nowe paletki i mam wrażenie, że jedna lepsza od drugiej. Tej którą przedstawiasz nie mam, obecnie jestem wierna czekoladkom :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię kosmetyki z Makeup Revolution! Paletka ma bardzo fajne kolorki :)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ją, chociaż jestem nieco rozczarowana, za bardzo się świeci na powiekach :<

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolory nie moje, ale lubię ich palety;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiele dobrego słyszałam o paletkach z Makeup Revolution :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niestety nie przepadam za tą firmą, ale kolorki super :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. Mi tez się podobała, ale musiałam wybrać jedną :P

      Usuń
  18. Lubię ich cienie ale tej paletki nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Z chęcią zobaczyłabym makijaż z udziałem tej paletki.
    Ładne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładny i trwały :) u kilku osób widziałam makijaże, więc mam nadzieję, że Ty też na nie trafisz :P

      Usuń
  20. i like this palette look fabulous dear,keep posting..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  21. Paletka bardzo interesująca - ładne kolorki- chętnie bym wypróbowała jak sie zachowują na oku ;)
    Obserwuje i zapraszam do Siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Paletka wygląda bardzo obiecująco!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Hello lovely! I really like your blog so I'm following it now on GFC #42. Let's support eachother and keep in touch! Would you be so dear to follow back? :-)
    Have a nice day, greetings from Italy!
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much. I'm very pleased. I will definitely visit your blog 😉☺

      Usuń
  24. śliczne kolorki :)

    Pozdrawiam,
    ANRU :)

    OdpowiedzUsuń
  25. jedna z moich pierwszych paletek, do której zawsze wracam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo lubię tę maskę kosmetyków, mają dobrą jakoś za niską cenę :)

    dodaję do obserwowanych i zapraszam również do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam tę wersję. Kiedyś częściej z niej korzystałam, ale teraz mam kilka innych paletek tej marki i mieszam je ze sobą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też rzadko używam jednej :) często biorę jeszcze inne i mieszam :D

      Usuń
  28. ma fajne kolorki ale nie znam jej bliżej

    OdpowiedzUsuń
  29. Ich paletki mają przecudowne kolory <3
    Spodobało mi sie u Ciebie, prosto ale z charakterem.
    Co powiesz na zwajemna obserwacje?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/02/wishlista-inspiracje-wiosna-lato-2018r.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam tę paletkę i niestety jak dla mnie to bubel, dużo lepsze są paletki tej marki ''czekoladki''
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy wszystko lubi, więc cieszę się, że znalazłaś coś innego z tej marki :)

      Usuń
  31. Oh very cute palette
    Great colors
    xx

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam tę paletkę ;) To moja pierwsza, w pełni matowa paleta, więc mam do niej ogromny sentyment ;) Teraz sięgam po nią rzadziej, bo mam obsesję na punkcie ciepłych odcieni, ale z pewnością jeszcze nie raz mi posłuży ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jest podobnie i też myślę, że nie raz jeszcze jej użyje :) jest taką typową podstawą i to jest jej duży plus :D

      Usuń
  33. Super pretty palette and all the shades in it. Love it!
    I just followed your lovely blog. Hope you follow back and let's keep in touch.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you :)) I'm very pleased. I will definitely visit your blog :)

      Usuń
  34. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Tobie również się pododa 😊

      Usuń
  35. Pigmentacja na plus, lubie jak cień się utrzymuje dłużej a nie ledwo go widać to i szybko schodzi.. kolorystyka moja :) super!

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne kolory ma ta paleka idealne do smoky:)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  37. szczerze mówiąc mam już kilka paletek z tej niższej półki cenowej i to właśnie ta sprawdziła się najlepiej, praktycznie się nie osypuje (jak Wibo - którego nie polecam), a także jest świetnie napigmentowana. naprawdę mega zaskoczenie jak na taką cenę :)
    zapraszam: http://zakamarki-szafiarki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem z niej bardzo zadowolona :) dobra jakość do takiej ceny :)

      Usuń
  38. Uwielbiam tę firmę i na bieżąco używam ich paletek, dawno nie korzystałam z tak dobrego produktu w niskiej cenie. Lusterka w paletkach też są niczego sobie, nie zniekształcają obrazu, są solidnie oprawione :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w 100% :) są bardzo dobre i niedrogie co nie zawsze idzie w parze, a tutaj się udało :D

      Usuń
  39. Ja jeszcze nie próbowałam paletek Makeup Revolution. A chyba wiele tracę, bo są piękne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze i obserwację na pewno się odwdzięczę :)

Jeśli możesz zostaw w komentarzu adres swojego bloga ♥