piątek, 2 marca 2018

Houl Rossmann Hebe


Hejka dzisiaj przychodzę z kilkoma moimi nowymi zdobyczami. Większość jest z Rossmanna i jedna z Hebe. Zapraszam! :)









1 Szampon i mgiełka Jantar
Na pewno większość słyszała o tych odżywkach, bo są bardzo popularne. Większość używa ich jako środków na szybszy porost włosów. Z takiego również powodu i ja je zakupiłam. Jakiś czas temu miałam odżywkę z tej samej serii i przy regularnym stosowaniu włosy stały się  bardziej miękkie i mocniejsze jednak bardzo często mam, że jeśli używam coś dłuższy czas moje włosy się przyzwyczajają i potem nie ma żadnych efektów. Wydaje mi się, że tutaj też tak było. Moje włosy w tamtym czasie były bardzo słabe i zniszczone więc tutaj plusik bo się poprawiły. Po dość radykalnym cięciu powracam do tej serii bo chcę, żeby mi trochę urosły i były zdrowe. Zobaczymy jak sobie z tym poradzi. Jeśli macie jakieś sprawdzone szampony, odżywki lub wcierki na porost włosów to piszcie! :))


cena:
szampon 9.99zł
mgiełka ok 9zł

2 Żel aloesowy Isana
Zimą cały czas mam problem z dłońmi. Cały czas są suche i muszę mieć przy sobie jakiś krem. Ostatnio bardzo dużo czytałam o dobroci aloesu, więc jak zobaczyłam ten krem od razu go wzięłam. W składzie ma również witaminę E i wyciąg z zielonej herbaty. Po przeczytaniu o nim różnych opinii niektórzy podawali jako minus jego wodnistą konsystencje, która jest dla mnie idealna. Wydaje mi się, że wtedy go lepiej rozprowadzam.  Ma ładny zapach i przede wszystkim nie mam po nim uczucia lepkich rąk. :) 


cena: 
3.99zł

3 Peeling do ust Eveline
Niestety mam też zawsze problem ze spierzchniętymi ustami. Na jakimś blogu zobaczyłam ten peeling i się skusiłam. Podobno bardzo dobrze wygładza usta i wiele osób go poleca. Zastosowałam go już kilka razy, ale niestety nie do końca spełnił moje oczekiwania. Jest wygodny w użyciu i ładnie pachnie, ale niestety nie robi tego co powinien. Co prawda trochę wygładza usta, ale nadal są spierzchnięte i muszę użyć czegoś innego. :(




cena :
13.99zł

4 Silikonowa gąbeczka do mycia twarzy 
Ostatnio dużo osób jej używa, więc i ja postanowiłam spróbować. Dzięki niej po umyciu twarzy mam wrażenie że jest lepiej oczyszczona, niż jeśli robiłam to normalnie. Delikatnie masuje i przy tym odpręża. Niektórzy używają ją również do czyszczenia pędzli więc jeśli nie sprawdzi się przy pielęgnacji twarzy to wiecie co macie z nią zrobić. :)


cena:
 4.99 ( na promocji 3.99)

5 Żel aloesowy Aloe Aqua
Ostatnia rzecz jest z Hebe. Tutaj również postawiłam na aloes. Kiedy byłam przy kasie z innym kremem również a aloesu Pani mi poleciła ten ( był na promocji). Wiadomo jak to jest, przy kasie zawsze namawiają nas na dodatkowy koszt jednak tutaj jestem bardzo wdzięczna. Ta Pani powiedziała o lepszych właściwościach tego kremu i składzie na który nie spojrzałam wcześniej. Okazało się, że jest dużo lepszy. Ten żel można stosować na dzień pod makijaż i na noc. Jest chłodzący, bardzo szybko się wchłania i nie zostawia uczucia tłustej cery. Jest bardzo dobry dla mojej skóry suchej i zaczerwienionej. Jestem zachwycona i mam nadzieję, że do końca tak będzie. :))


cena :
na internecie ok 20zł ( promocji 9.99zł więc szybciutko do Hebe!)

A Wy mieliście jakieś rzeczy z tych moich? Sprawdziły się czy jednak nie? Jeśli macie jakieś sposoby na szybszy porost włosów to będę baaardzo wdzięczna :))







99 komentarzy:

  1. Pomadka z pellingiem mi się podoba :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/02/wishlista-inspiracje-wiosna-lato-2018r.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam niestety chyba za bardzo suche usta, ale może u Ciebie to będzie strzał w 10! 😃

      Usuń
    2. dołaczyłam do obserwatorów i bedę tu często zagladać :*

      Usuń
    3. ooo i z wzajemnością :*

      Usuń
  2. Szkoda że pomadka z peelingiem nie spełnia twoich oczekiwań :(
    Również szukam dobrego peelingu do ust.
    Obserwuje i zapraszam do mnie :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Te produkty z Jantara kuszą mnie już od dawna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dużo osób je poleca i chwali więc warto spróbować 😃 a do tego nie są bardzo drogie 😉

      Usuń
  4. Bardzo lubię tą sylikonową myjkę :)
    blog | instagram | youtube

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne nowosci :) lubię Jantar

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 Jantar to już prawie klasyk 😄

      Usuń
  6. O tym peelingu do ust nie słyszałam, chyba muszę się za nim rozejrzeć! :)

    Miłej soboty!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam i bardzo lubię tę silikonową myjkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie szampon z Jantara sprawdzil sie dosc srednio

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z przykrością chyba muszę się zgodzić :/ Jak na razie nie za bardzo mi się podoba :/

      Usuń
  9. Z Jantar akurat zdecydowałam się na zakup odżywki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już mam wszystko :P a od odżywki się zaczęło :P

      Usuń
  10. Żele aloesowe są świetne, bardzo je lubię, choć akurat tych dwóch jeszcze nie miałam - na razie mam ten z Holika Holika :) U mnie ta mgiełka do włosów z Jantar kompletnie się nie sprawdziła, natomiast polecam wcierkę z tej firmy(zwłaszcza tę w szklanym opakowaniu, wysyp baby hair po 3 tygodniowej kuracji:)) oraz maskę drożdżową z Banii Agafii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślałam o tym Holika Holika ale jakoś zdecydowałam się na ten :P Miałam odżywkę Jantar ale w plastikowym opakowaniu bo w szklanym nie mogłam znaleźć :/ a maskę drożdżową właśnie wczoraj zamówiłam :DD

      Usuń
  11. Uwielbiam te żele aloesowe, sama mam kilka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też je polubiłam :) z rana idealnie pobudzają :D

      Usuń
  12. Miałam wcierkę z Jantar, na porost włosów, zachęciła mnie bardzo dobra opinia o niej, mojej koleżanki, u której były bardzo fajne efekty :) Starałam się stosować regularnie i włosy troszkę mi podrosły, ale u mnie nie był to jakiś spektakularny przyrost. Jednak zauważyłam, że podczas stosowania włosy przestały się tak szybko przetłuszczać! :D Na pewno sięgnę po nią również w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kupiłam ją bo każdy polecał :)) u mnie też nie zaczęły dużo lepiej rosnąć, ale znacznie się poprawiła ich kondycja :D

      Usuń
  13. Ooooo, żele aloesowe uwielbiam! Obserwuję i pozdrawiam serdecznie ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne zakupy:) lubię zaglądać szczególnie do rosska bo do Hebe nie mam blisko;) Obserwuje i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat byłam w galerii gdzie te sklepy są obok siebie :D

      Usuń
  15. Słyszałam tyle pozytywnych informacji o serii Jantar, a jakoś do tej pory chyba tylko raz użyłam wcierki. Muszę powykańczać swoje zapasy i w końcu zobaczyć, na czym polega fenomen Jantara. Jeśli szukasz dobrego (efektywnego i smacznego zarazem) peelingu weź łyżeczkę cukru białego, zalej odrobiną miodu i wmasuj taką słodką papkę w usta - działa cudnie, a do tego jest tania jak barszcz i zawsze możesz go zrobić sama :)

    Pozdrawiam i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też po raz kolejny raz doszłam do wniosku,że mam za dużo zaczętych rzeczy, więc rozumiem :) a Jantar bardzo dużo osób poleca więc mam nadzieję, że u Ciebie się również sprawdzi :D i dziękuję za przepis na pewno spróbuję :D

      Usuń
  16. ta szczoteczka/gąbeczka do twarzy jest genialna, używam takich od lat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez bardzo ją polubiłam, a mam ją od niedawna :D

      Usuń
  17. Włąśnie miałam kupić sobie jakiś żel aloesowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ten :)) jest bardzo dobry i jest przecena z 20 zł na 10 :) dodatkowy plus :P

      Usuń
  18. Zastanawiałam się kiedyś nad Jantarem...muszę w końcu spróbować!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Peeling do ust mnie zaciekawił, szkoda, że u Ciebie się nie sprawdził.
    Pozdrawiam
    My blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz spróbować może akurat u Ciebie się bardzo dobrze sprawdzi :))

      Usuń
  20. Z Jantara miałam tylko wcierkę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Też cały czas muszę mieć przy sobie krem do rąk ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie wiem dlaczego ale nie przepadam za peelingiem do ust w formie pomadki. Bardzo lubię jednak te z Evree w słoiczku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam pierwszy raz i tylko akurat taki znalazłam więc wzięłam :) ale na pewno tamtej spróbuję :))

      Usuń
  23. Duet z Jantara zawsze niezawodny!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten żel aloesowy też ostatnio kupiłam w promce ;p

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam ten żel! Miłego świętowania dzisiaj Kobietko ❤️🌹

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten żel aloesowy wygląda obiecująco! ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Również zaciekawił nas ten żel aloesowy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kurcze po raz kolejny widzę tą wcierkę Jantar. Muszę w końcu się na nią skusić.
    Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się wszędzie jest :) ale jest dobra więc warto :D

      Usuń
  29. Ciekawe zakupy! prawdę powiedziawszy nie miałam żadnego z podanych kosmetyków ale chętnie je wypróbuję by mieć o nich jakieś zdanie :) do rossemana mam blisko wiec chyba tam podejdę na małe zakupy :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też często nigdy nie miałam rzeczy, które inni pokazują :P
      teraz promocja w rossmannie :D

      Usuń
    2. No właśnie ta promocja składania mnie do wydania troszkę pieniążków :D

      Usuń
    3. Ja właśnie już wróciłam szczęśliwa, ale z pustym portfelem :P

      Usuń
  30. love this post dear, so nice :)
    have a nice weekend! :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much :) You also have a great weekend :)

      Usuń
  31. Daj znać, czy w końcu zauważysz szybsze rośnięcie włosów po Jantarze :) Ja kiedyś próbowałam i nic mi nie dało :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też raczej na porost nie działają, ale maja dużo lepszą kondycję :D

      Usuń
  32. Lubie aloes i rumianek w kosmetykach i łapię się wszystkiego co ma w składzie jeden z tych produktów! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie też tak mam, ale nie mam pojęcia dlaczego :P

      Usuń
  33. Mam szampon i mgiełkę jantar, właśnie zaczynam testowanie :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  34. Używałam produktów Jantar jedynie z Twojego zestawu kosmetyków w tym poście. Cóż, szampon się nie sprawdził, ale za to mgiełka świetna!
    Pozdrawiam!
    Aguuuszka-mój blog!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi bardzo przeszkadzała konsystencja szamponu, ale już się trochę przyzwyczaiłam :) zobaczymy jak zadziała :D

      Usuń
  35. Żadnego produktu nie znam, ale produkty jantar prezentują się całkiem niezle
    Pozdrawiam cieplutko

    Zapraszam: Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  36. O produktach z firmy Jantar wiele razy słyszałam. I to same dobre recenzje.
    Pasuje sobie w końcu sprawić;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc musisz sama się przekonać czy to prawda :D

      Usuń
  37. Uwielbiam produkty Jantar :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Zawze chciałam wypróować ta serie jantar , ale nie mam dostępu do tych kosmetyków :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  39. hello, i'm a new follower of your amazing blog, can you follow mine on my blog? follow 4 follow?
    https://amoriemeraviglie.blogspot.it/
    thanks TIZIANA

    OdpowiedzUsuń
  40. Zainteresowałaś mnie tym peelingiem do ust. Nigdy NIE miałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nigdy wcześniej nie miałam, ale zobaczyłam u kogoś na blogu i też chciałam spróbować :D

      Usuń
  41. fajnie że mi przypomniałaś o peelingu do ust;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Mam tę gąbeczkę silikonową, ale u mnie ona służy do prania pędzli. :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Nawet nie wiedziałam, że istnieje taki żel z aloesem marki Isana ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Do spierzchnietych ust polecam balsam Tisane, fajna ta szczoteczka do mycia i w niezłej cenie chyba też ja kupię.
    Obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  45. I zapraszam do mnie
    www.ibabiniec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze i obserwację na pewno się odwdzięczę :)

Jeśli możesz zostaw w komentarzu adres swojego bloga ♥