wtorek, 24 kwietnia 2018

Prezent na Dzień Matki, Dzień Ojca? ♥ Konkurs ♥





 W ostatnim poście poświęconym fotoksiążce Printu obiecałam, że będzie konkurs, w którym również Wy będziecie mogli wygrać i zaprojektować własną i niepowtarzalną pamiątkę. Jak obiecałam tak się dzieje i właśnie tutaj możecie spróbować własnych sił. Niedługo zbliżają się ważne okazje takie jak Dzień Matki i Dzień Ojca, a więc idealna okazja na obdarowanie wyjątkowych osób wyjątkowym prezentem.

Aby wziąć udział w konkursie musicie:
- zaobserwować mojego bloga (napiszcie mi nazwę)
-udostępnić informację o konkursie ( wpis, baner, google +)
-odpowiedzieć na pytanie:
   Dlaczego chcesz stworzyć fotoksiążkę? 

Było by nam bardzo miło gdybyście:
-zaobserwowali mniePrintu na Instagramie 
-udostępnili tam informacje o konkursie
-polubili Printu na Facebooku


Wszystko możecie pisać w komentarzach, żebyście nie musieli się męczyć w wysyłanie ma maila. Konkurs potrwa do 3 maja, a wyniki będą podane kilka dni później.  Oczywiście skontaktujemy się ze szczęśliwym zwycięzcą. Następnym krokiem jest stworzenie fotoksiążki i najgorsze czyli czekanie na przesyłkę :P  Powodzenia! :))


Edit: Konkurs wygrywa Julia :)) Gratulujemy   ♥ 



115 komentarzy:

  1. Myślę,że jest to fajny pomysł na tego typu okazje ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam w sumie jednak wolę klasyczne albumy ze zdjęciami do wkładania ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem starej daty, nie dla mnie te nowości xD

      Usuń
  3. Niczego jeszcze od Printu nie miałam, ale siostra była zadowolona ze swoich zamówień ;) Tym razem nie wypróbuję swojego szczęścia w rozdaniu, ale życzę powodzenia uczestnikom ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale extra nagroda, zgłoszę się w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  5. powodzenia życzę uczestnikom :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia wszystkim!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny taki prezent od serducha :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Biorę udział :)
    Prześliczne są te footksiążki
    Obserwuję bloga jako Julaa Julka
    Udostępniłam banner na blogu: https://mylifeiswonderful9.blogspot.com
    Obserwuję też Ciebie i Printu na instagramie jako Julaa.Julka9
    ~~ Odpowiedź na pytanie ~~
    Chciałabym stworzyć taką fotoksiążkę przede wszystkim dla swoich rodziców. Mamy bardzo dużo wspólnych zdjęć a na ścianach dziura za dziurą i nie ma mniejsa na kolejne zdjęcia.
    Nie dawałam swoim rodzicą prezentu na dzień matki i ojca od bardzo dawna, jakoś zawsze swoją kochaną pamięcią zapominałam i na szybko kupowałam jakąś róże, by było.
    W tym roku chciałabym im dać coś bardzo wyjątkowego, co będzie dla nich wielką pamiątką na całe życie.
    Większość zdjęć w takiej fotoksiążce byłoby ze śmiesznych i pięknych chwil w życiu, by i się pośmiać i pięknie wspominać.


    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię tego typu pamiątki =) Życzę powodzenia wszystkim uczestnikom! =)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest to świetny pomysł na prezent! Życzę powodzenia wszystkim biorącym udział w konkursie. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia życzę :) Prezent rewelacyjny :]

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale rewelacyjny pomysl na prezent ;) pozdrawiam i zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Własnie przypomniałaś mi, że miałam stworzyć swoją książkę u nich :) Dobre na pamiątkę, prezent i nawet tak dla samej siebie ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się i zapraszam do konkursu! :)

      Usuń
    2. Konkurs pominę, zwłaszcza że sama muszę stworzyć projekt książki od nich :)

      Usuń
  14. Lubię takie pamiątki na całe życie!

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna pamiątka i super prezent<3

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem chyba tutaj pierwszy raz ale bardzo mi się podoba :) szczególnie kolorystyka, uwielbiam taki odcień różu :)


    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo dziękuję bardzo :)) zmieniłam kilka dni temu cały wygląd :D
      i zapraszam do konkursu! :)

      Usuń
  17. Fajny pomysł z tym konkursem, jeśli chodzi o prezenty to na Dzień Matki kupię spódnicę, pewnie jakąś midi np. z ZOIO <3

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny pomysł :)

    Pozdrawiam i życzę cudownego weekendu :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, to pierwszy internetowy konkurs, w którym biorę udział. :)
    Obserwuję jako > ohmylife x <.
    Baner udostępniłam w pasku bocznym wraz z odsyłaczem do strony.
    Już wiele razy spotkałam się z postami o fotoksiążkach firmy Printu. Od początku bardzo spodobała mi się taka forma zbioru fotografii, dlatego chciałabym zaprojektować własną fotoksiążkę. Tak, jak wspomniałaś, niedługo Dzień Matki i Ojca. Chciałabym podarować moim Rodzicom coś wyjątkowego. Myślę, że przywołanie wielu pięknych chwil z ich życia byłoby dobrym prezentem na ten ważny dzień. W albumie Printu zamknęłabym wszystkie wspomnienia, które wywołałyby na Ich twarzach uśmiech. Chciałabym podziękować Im za to, jacy są i jak wielką miłością darzą swoje dzieci. Książka ze serią zdjęć to idealna pamiątka, przywołująca do żywych te piękne chwile, które zostały uśpione w naszej pamięci.

    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale super pomysł na prezent. Ciekawe co na coś takiego powiedziałaby moja mama. A Printu uwielbiam, sama z nimi współpracowałam i są naprawdę świetni.

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję już od dawna jako Aknezz, więc biorę udział :)
    Podaję e-mail na wszelki wypadek: aknezz.blogspot@gmail.com
    Umieściłam baner na blogu.
    A dlaczego chcę stworzyć fotoksiążkę? Właściwie to mam w planach stworzenie dwóch egzemplarzy, nie dla siebie ale dla moich rodziców i rodziców męża, ze zdjęciami naszego synka, a ich wnuka :) Znalazłyby się tam również zdjęcia takie ogólne rodzinne, ze świąt, różnych wspólnych spotkań. Z pewnością rodzice ucieszyliby się z takiego prezentu ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny prezent obserwuje i zapraszam do mnie w wolnej chwili.


    http://todoarmo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Fotoksiążka to naprawdę świetny prezent! Pamiątka na całe życie. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja już mam swoją foto książkę, więc dam szansę innym. Pomysł na prezent super, na pewno się ucieszą. Powodzenia ♥

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Mysle, że takie fotoksiążki są świetnym pomysłem na prezent:)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  26. Fotoksiążki lub albumy ze zdjęciami to zawsze cudowny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Polecam wszystkim wziąć udział! Ja już swoją fotoksiążke mam i jestem bardzo zadowolona. :D

    OdpowiedzUsuń
  28. To jest fajny pomysł na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajny pomysł na prezent :)
    Mam jedną fotoksiążkę z Printu, jednak wolę te z Saal Digital :)

    OdpowiedzUsuń
  30. przypomnialas mi o dniu mamy

    OdpowiedzUsuń
  31. O matko. Dobrze, że mi przypomniałaś o dniu matki.

    OdpowiedzUsuń
  32. Powodzenia wszystkim! Dla mamy mam już prezent, a dla taty w drodze ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  33. rewelacyjny pomysł na prezent ;)

    Pozdrawiam i dodaję do obs,
    marikapietrzykowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajny pomysł, sama jeszcze nie wykombinowałam żadnego prezentu dla mamy ;/ Serdecznie pozdrawiam i zapraszam 💚 www.aliviastyle.blogspot.com 💚

    OdpowiedzUsuń
  35. Powodzenia dla wszystkich:*


    Buziaki:*
    Zapraszam na nowy post tym razem w sportowym stylu :)
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  36. Fotoksiążki to ciekawa rzecz sam wiele posiadam :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny pomysł na prezent :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/05/jeansowa-kurtka-i-czerwona-spodnica.html

    OdpowiedzUsuń
  38. Mam kilka fotoksiążek z Printu i jestem bardzo zadowolona :) Wszystkim polecam :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Te fotoksiążki to świetny prezent i pamiątka :) Muszę kiedyś sobie taką zrobić.
    Pozdrawiam!
    My blog
    Instagram

    OdpowiedzUsuń
  40. Mam od nich książkę! Świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne są takie fotoksiażki :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Całkiem niedawno stworzyłam fotoksiążkę od printu.pl dla rodziców na ich 24 rocznicę ślubu, prezent wyszedł piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Fotoksiążka to idealny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo się cieszę ♥

    Pozdrawiam
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratulacje dla zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo będą inne konkursy więc mam nadzieję, że wtedy Ci się uda :D

      Usuń
  46. fotoksiązka to super pomysl na prezent :) szkoda, że spoznilam sie na konkurs

    OdpowiedzUsuń
  47. Fotoksiążki są świetnym pomysłem na prezent! :) Sama mam zamiar zamówić :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  48. Super pomysl, uwielbiam fotoksiazki! :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Super pomysł na prezent. Jeszcze się zastanowię nad wzięciem udziału.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze i obserwację na pewno się odwdzięczę :)

Jeśli możesz zostaw w komentarzu adres swojego bloga ♥