czwartek, 19 kwietnia 2018

Pierwsza fotoksiążka Printu










 Dzisiaj przychodzę do Was z czymś, co od dawna mi się bardzo podobało, ale nie miałam okazji nigdy tego stworzyć. Teraz dzięki Printu miałam taką możliwość. Odkąd pamiętam, zawsze lubiłam bawić się aparatem i kolekcjonować zdjęcia. Kiedyś wszyscy tworzyli wielkie albumy, teraz niestety już się tego nie robi. Wiadomo, wszystko idzie do przodu, ale czasami mam wrażenie, że to nie jest dobre. Często kontakt z ludźmi zamieniamy na czatowanie przez internet tracąc tych prawdziwych przyjaciół i zamykając się na swoje środowisko. Większość rzeczy mamy na telefonie i komputerze. Ze zdjęciami jest tak samo i nie tylko u mnie. Większość osób to zauważyło. Kiedyś były piękne zdjęcia, które miały w sobie wiele magi i podkreślały wyjątkowość chwil. Teraz królują selfie, ale co z tego? Nie stworzymy już takiego wyjątkowego albumu. Jesteśmy młodzi i taka jest teraz moda, ale ja już dostrzegam dużo wad takich zdjęć. Wiadomo, że nie wszędzie ma się możliwość zrobienia super zdjęć bo liczy się ta "chwila", ale moim zdaniem powinniśmy trochę wrócić do tej tradycji. Ja mam bardzo dużą frajdę z oglądania albumów, wyjmowania zdjęć i rozmyślania nas nimi. Przy zdjęciach na komputerze tak nie mam. Jasne, że przypominają mi się te chwile, ale nie czuję się przez to bardziej wyjątkowo.

Od dawna chciałam stworzyć album w którym miałabym te najważniejsze wydarzenia. Teraz miałam taką możliwość i bardzo chętnie skorzystałam. Oglądając kolejny raz  albumy poczułam jak w oczach kręci mi się łezka. :) Mogą Was trochę zdziwić te zdjęcia czemu są z dawnych czasów i nie ma bardziej teraźniejszych. Mam 19 lat, a mój brat 23, ale na zdjęciach tego nie widać. Dlaczego? Chciałam zatrzymać te chwile, kiedy wszystko było inne i bardziej magiczne. Oczywiście chętnie bym stworzyła inną bardziej nowoczesną z tym co się dzieje teraz, ale bardzo chciałam mieć taką, która pokazuje jak moi rodzice byli kiedyś młodzi, a my przeżywaliśmy swoje pierwsze chwile na tym beztroskim świecie :) 

Co do samej książki bardzo łatwo się ją tworzy. Wchodząc w stronę Printu możemy wybrać szablon jaki nas interesuje  i zacząć swoją przygodę. W każdej chwili możemy zmieniać układ zdjęć, dodawać gotowe już efekty ( np "Family forever" z mojego tytułu, serduszka i inne bardzo ciekawe efekty dzięki, którym Fotoksiążka jest bardziej Nasza ) ja dodałam też kilka cytatów, które kiedyś gdzieś zobaczyłam i zapamiętałam. Bardzo lubię różne sentencje, bo pokazują bardzo dużo rzeczy w małej ilości słów i zmuszają nas do trochę głębszych przemyśleń. Po zamówieniu książka bardzo szybko została dostarczona i w żadnym miejscu nie widać uszkodzeń. Była zapakowana bardzo solidnie w karton i folie bąbelkową, którą mimo swojego wieku nadal uwielbiam się bawić. 

Podsumowując bardzo się cieszę, że mogłam stworzyć coś takiego. Dało mi to dużo frajdy i jestem bardzo zadowolona z efektów. Wszystko jest takie jak sobie zaplanowałam. Powoli zbliżają się ważne okazje dla naszych rodziców czyli Dzień Matki i Ojca, a więc doskonały czas na zrobienie czegoś innego. Dzięki tej fotoksiążce stworzymy oryginalne podziękowania dla rodziców , które na pewno wzruszą każdego kto je zobaczy oraz będą piękną pamiątką na długie lata. Nasi rodzice mimo naszego złego zachowania, obrażania i kłótni cały czas nas kochają i wspierają, więc warto o nich pamiętać. Jest to świetny pomysł na podziękowania dla rodziców, którzy na to na pewno zasługują. 
Dzięki Printu będzie możliwość wygrania u mnie takiej właśnie fotoksiążki, którą będziecie mogli sami stworzyć, więc zostańcie ze mną i czekajcie. :)) 













78 komentarzy:

  1. bardzo fajnie to wyszło, też musze się zastanowić nad tą opcja w końcu:D

    Pozdrawiam,
    marikapietrzykowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już od dawna o niej myślałam i w końcu się udało :) można dać komuś na prezent lub zrobić nawet bez okazji :P

      Usuń
  2. Cudna fotoksiążka ;) Idealna pamiątka ;) Mam wrażenie, że zaczynają one powoli wypierać tradycyjne albumy. Choć przyznam, że ja zostanę przy tych standardowych ;) Choć na prezent pomysł świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam wszystkie albumy gdzie są zdjęcia na papierze i to jest "nowsza" wersja tradycyjnego albumu, ale jak dla mnie nadal jest bardzo fajna i zdecydowanie lepsza od kolekcjonowania zdjęć na komputerze :/

      Usuń
  3. Sliczna pamiatka, fajnie, ze jest mozliwosc stworzenia czegos takiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) ja mogłam zaprojektować własną i jestem bardzo szczęśliwa :))

      Usuń
  4. Taka fotoksiążka jest świetnym prezentem na każdą okazję! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się :) warto poświęcić trochę czasu na jej stworzenie, bo jest naprawdę cudna :D

      Usuń
  5. Taki album to świetna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale swietna pamiatka <3 pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wpis kochana 😘 zdjęcia w albumach to najlepsza pamiątka i super się je ogląda po latach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam oglądać stare zdjęcia :) zawsze kryje się w nich jakas historia :))

      Usuń
  8. Pamiątka na całe życie, lubię takie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna ta fotoksiążka -świetny pomysł na prezent☺😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  10. Coś cudownego po prostu!
    Zapraszam do mnie! Dopiero zaczynam ;)

    joannaszymczakblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Idealna opcja i na prezent i na własny użytek :) Świetny blog!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) na pewno bardzo fajna pamiątka :)

      Usuń
  12. Uwielbiam przeglądać stare rodzinne albumy. Twój bardzo ładnie wyglada. Kiedyś zamawiałam fotoalbum dla koleżanki z Empiku i jakość zdjęć była bardzo słaba :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez lubię czasami pooglądać jak to kiedyś było :D ale szkoda, że u Ciebie tak wyszło :/ pewnie teraz nie za bardzo chętnie będziesz chciała coś zamówić :/

      Usuń
  13. Śliczna fotoksiążka! Ja również mam jedną z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z fotoksiążkami zawsze jestem za pan brat. :) Są to wspaniałe pamiątki, mamy kilka takich w domu z różnych okazji.

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze fajnie jest obejrzeć jakiś album :D pamiątka na zawsze :D

      Usuń
  15. KochAm fotoksiążki <3. Ja jak na razie zamierzam się porządnie wziąć za wywołanie zdjęć i wklejenie do albumu, bo mam ich tysiące w każdym zakamarku komputera. Szkoda by było je stracić :p.
    Pozdrawiam i obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie to zrób :D z czasem przybywa tych zdjęć i coraz bardziej nie będzie Ci się chciało tego robić :P wiem co mówię :D
      ja też obserwuję :))

      Usuń
  16. Nie ma jak tradycyjne albumy, uwielbiam 😉

    OdpowiedzUsuń
  17. Podobają mi się fotoksiążki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. A masz może swoją czy to na razie tylko takie małe marzenie? :P

      Usuń
  19. Też mam taką fotoksiążkę z Printu. Fajna pamiątka :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  20. taki album to świetna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Te fotoksiążki są całkiem fajne chociaż ja wole tradycyjne albumy.

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam tradycyjne, ale chciałam spróbować czegoś nowego :D

      Usuń
  22. Bardzo lubię zamawiać fotoksiążki z Printu, są bardzo dobrej jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna fotoksiążka :D Fajnie jest wspominać przy takiej książce :D Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam już dwie książki od Printu i jestem mega zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jest to świetny pomysł na prezent ja swojemu ukochanemu na walentynki zamówiłam Printu:)

    Buziaki przesyłam i po dłużeszej przerwie zapraszam na nowy post:)
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  26. Podobny album przygotowalam dla moich rodzicow :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fotoksiązka to świetna sprawa, sama kiedyś miałam możliwość stworzenia takiej i jest to świetna pamiątka, teraz myślę o tym, aby zrobić sobie małe paznokciowe portfolio w tym wydaniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. No właśnie szukałem pomysłu na prezent dla teściowej. Będzie fotoksiążka ze zdjęciami Czarnych charakterów! Dzięki za inspirację! Pozdrawiam, Paweł z http://melancholiacodziennosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawie wygląda ta fotoksiążka. :) Świetna pamiątka. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Choć sama jestem zwolenniczką albumów i wywołanych zdjęć, to fotoksiążkę uważam za idealne rozwiązanie na specjalne okazje. Utworzyłam dla siebie taką ze ślubu i wywołuje o wiele więcej emocji - oglądając ją czujesz, że przeżywasz wszystko jakby od początku! Fantastyczna pamiątka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojeju ślub to na pewno było wielkie wydarzenie :*

      Usuń
  31. Też mam coś takiego hehe
    Fajna sprawa :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  32. Kilka fotoksiążek pamiątkowych mam, robiłam też na prezent.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze i obserwację na pewno się odwdzięczę :)

Jeśli możesz zostaw w komentarzu adres swojego bloga ♥