piątek, 26 maja 2017

Dzień Matki 26 Maj






Matka to osoba, która zawsze przy nas jest. Nawet kiedy wydaje nam się, że jesteśmy sami to ona czuwa.



To ona nosiła nas 9 miesięcy pod sercem. Wstawała w nocy kiedy płakaliśmy i nosiła na rękach nawet jak miała dość i była już bardzo zmęczona. Chce dla nas jak najlepiej i cierpi kiedy jesteśmy smutni. Też się przejmuje kiedy mamy coś ważnego, ale nie daje tego po sobie poznać żebyśmy byli spokojniejsi. Kiedy mamy jakiś problem zawsze stara się nam jak najlepiej pomóc. Chce żebyśmy byli szczęśliwi. Wiele razy przez nas płakała i też chciała zjeść ten ostatni kawałek ciasta lub cukierek, ale wolała oddać nam, bo widziała, jaką to sprawia nam radość. Była gotowa do poświęceń żeby nam było łatwiej. Może czasami ją zawodzimy i jest nami rozczarowana, ale mimo to nas kocha i chętnie przeszłaby przez to jeszcze raz.



Nie zapominajmy o naszych Mamach. To one są dla nas wzorem jak być dobrą matką i żoną. Nawet jeśli na co dzień nie mamy dobrych kontaktów i się kłócimy to chociaż w ten dzień możemy zakopać ten topór wojenny i zrobić jakiś miły gest. Nie musicie kupować drogich prezentów, wystarczą zwykłe czekoladki dzięki którym chociaż na chwilę się zbliżycie.






Nie zapomnijcie o tym ważnym dniu :)

7 komentarzy:

  1. Dzień Matki to bardzo wyjątkowy dzień <3

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja zwykle starałam się przyjeżdżać zawsze tego dnia do mamy, gdy studiowałam, ale odkąd zaczęłam pracować trochę z tym gorzej niestety. ale życzenia telefonicznie złożyłam, a z kwiatami przyszła moja siostra, która jest na miejscu. :)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. o mamie po prostu nie wypada nie pamiętać. To jedna z najważniejszych osób w życiu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze i obserwację na pewno się odwdzięczę :)

Jeśli możesz zostaw w komentarzu adres swojego bloga ♥