czwartek, 13 lipca 2017

Deszczowe dni? Pogoda nam nie straszna!








Wakacje. Każdy kto słyszy to słowo od razu myśli:
" słońce, ciepło, morze, odpoczynek". Ale co zrobić kiedy pogoda nie dopisuje? Czy mamy siedzieć tylko pod kocem i przeglądać facebooka? Zawsze to jakiś pomysł, ale może poszukać czegoś bardziej pożytecznego? Będzie ciężko, ale może damy rade. :)

Kiedy pada deszcz mamy ochotę zamknąć się w swoim pokoju i nic nie robić. Każdy tak ma i tego potrzebuje. Te swoje cztery ściany, które czasami są wszystkim czego potrzebujemy. A co gdyby zrobić coś ciekawego właśnie tutaj? Nie musicie od razu malować i przestawiać mebli. Możecie zrobić coś równie ciekawego. Rozejrzyjcie się wokół. Widzicie te ściany, które może chętnie by powitały jakiś nowy obraz lub półkę (oczywiście zrobione przez Was). To świetna zabawa. Nie musicie być profesjonalistami żeby zrobić coś fajnego. Wystarczą chęci i trochę pomysłów.

Może fajnie brzmi, ale co jeśli nudzimy się, ale nie aż tak bardzo, żeby zrobić coś takiego? Na szczęście jest facebook, instagram, snap (hahah :D ) ale kiedy po raz 100 odświeżamy i nic się nie dzieje, nawet tego mamy dość. Ile czasu można patrzeć na to samo? Lepszym pomysłem jest obejrzenie filmu. Obojętnie czy w dużym gronie czy samemu. Kto jak lubi. Duża miska popcornu , wygodne miejsce i jakiś fajny film. Czy to nie jest idealne? Oczywiście film można zamienić na jakąś książkę, a popcorn na kubek gorącej kawy lub czekolady. Kto jak woli.

I rzecz którą lubi każda osoba płci pięknej (Tak to o nas!) spa . Maseczki, malowanie paznokci, testowanie nowych kosmetyków.. Zaproś koleżanke i działajcie! Super czas na zadbanie o siebie i plotki. :)

A dla odważnych może jakiś spacer w deszczu? Powietrze jest wtedy takie czyste, aż chce się oddychać. Może warto kiedyś wyjść z domu w deszczowy dzień? Chodzenie, bieganie, skakanie po kałużach. Obudźmy w sobie dziecko... :D





A Wy jaki spędzacie deszczowe dni? Aktywnie czy raczej pod kocykiem? :)


60 komentarzy:

  1. Deszczowa pogoda też ma swoje plusy, np. można odpocząć ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, z czystym sumieniem można nic nie robić :))

      Usuń
  2. Ja w deszczową pogodę lubię przeglądać blogi, oglądać filmy bądź czytać książki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie w takie dni czytam książki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z synkiem nigdy mi nie brakuje zajęć bez względu na pogodę, właśnie wróciliśmy z długiego spaceru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka mała pociecha na pewno daje czasami w kość :))

      Usuń
  5. w deszczową pogodę czytam książki lub idę na basen (oczywiście kryty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W deszcz na basen? Zawsze to jakiś inny, ciekawy pomysł :))

      Usuń
  6. Nadrabiam posty na bloga, leniuchuje na kanapie, ćwiczę i oczywiscie domowe spa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobny temat u mnie :D i właśnie to staram się robić ;)
    http://rabbit-hole-xoxo.blogspot.com/2017/06/wakacje-2017.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Deszczowe dni raczej pod kocykiem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety niekiedy muszę wybrać się na spacer na pocztę :D ale gdybym miała wybór to kocyk i książka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety czasami trzeba przezwyciężyć lenistwo haha :D

      Usuń
    2. No i się zrzuci chociaż troszkę dodatkowo haha :D

      Usuń
    3. Ale nie można przesadzić żeby wiatr nie porwał :D

      Usuń
    4. Oj mnie nie porwie z pewnością :D Również obserwuje kochana <3

      Usuń
  10. Od środy zapowiadają upały ;)
    Ja lubię czytać książki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba kocyk i jakiś fajny film :) Ja zdecydowanie czekam na upalne dni :)
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Murakami <3 W deszczową pogodę zawsze czytam książki,zaglądam na blogi i uczę się hiszpańskiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze chciałam się nauczyć hiszpańskiego, ale jakoś nie miałam motywacji :/

      Usuń
  13. Nie lubię takiej jesiennej pogody. Jakoś wtedy mam mniej chęci do robienia czegoś ciekawego, dlatego najczęściej kładę się pod ciepły kocyk ze szklanką kakao i czytam książkę, haha. :D
    MÓJ BLOG - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby lato a jednak jesień haha :) chętnie zajrzę do Cb :)

      Usuń
  14. czytam książki :D duuuuużo książek :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jednak stawiam na leżenie pod kocykiem ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Nawet w wakacje mam każdy dzień zaplanowany, więc po prostu robię to, co zaplanowałam. Czasami biorę parasol, ale zazwyczaj o nim zapominam i wracam cała mokra :D Na szczęście mieszkam w mieście, które w czasie deszczu jest jeszcze piękniejsze i warto trochę się poświęcić dla takich widoków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Specery w deszczu wydają się takie magiczne :) i też nigdy nie mam parasola a jak zaczyna padać i kompletnie nie jestem przygotowana to zamiast się gdzieś schować chodzę mokra, ale też uśmiechnięta... :D

      Usuń
  17. ja lubię deszcz jesienią - wtedy mam chwilę, aby usiąść w domu, wyciągnąć z pólki dobrą książkę :) ale latem zdecydowanie wolę słońce :p

    OdpowiedzUsuń
  18. Trzeba się trochę opalić! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nie lubię upałów, nie jestem typem osoby, która lubi plażę i wylegiwanie się na słońcu. Jesień to najlepszy dla mnie okres :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli każda pora roku ma swoich zwolenników :)

      Usuń
  20. W deszczowe dni jestem smutna. Do życiowej energii potrzebuję światła, słońca i lata :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dużo osób tak ma :) no ale przynajmniej coś doceniamy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie jak spędze ten dzień zalezy od mojego humoru :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/07/gray-top-z-odkrytymi-ramionami.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah i wszystko jasne :D
      Oczywiście że wpadnę :))

      Usuń
  23. lubię takie dni:) wtedy mam czas dla siebie, dobre wino i książkę:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Czasami trzeba odpocząć :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja w deszczowe dni czytam książki, czasem siadam do hybryd i na wzornikach coś bazgram, a czasem próbuję jakichś nowych przepisów kulinarnych:) również obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba też kiedyś spróbuje hybryd, ale na razie czekam aż moje paznokcie będą trochę mocniejsze bo teraz strasznie się łamią :(
      Dziękuję :*

      Usuń
  26. Odpowiedzi
    1. Właśnie wróciłam z Twojego i też masz się czym chwalić :D

      Usuń
  27. W deszczowe, jaki i w słoneczne dni siedzę w pracy, więc wyboru nie mam xd

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja w deszczowe dni to albo spędzam na blogu, albo coś tworzę do zdjęć i nie tylko (rysuje np.) albo w coś gram :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze i obserwację na pewno się odwdzięczę :)

Jeśli możesz zostaw w komentarzu adres swojego bloga ♥