środa, 21 marca 2018

Pierwsza henna


Brwi czyli oprawa naszego oka.







Ponad tydzień temu  pierwszy raz poszłam na henne i regulacje do kosmetyczki. Od dawna się nad tym zastanawiałam, ale jakoś nigdy nie doszło to skutku . Teraz moja koleżanka mi zaproponowała, żeby razem iść, bo sama się bała. Dzięki temu i ja w końcu tam doszłam. Moje  brwi pozostawiają wiele do życzenia. Używałam olejku rycynowego żeby je trochę zagęścić na końcach, ale nie dało to żadnego rezultatu. ( na rzęsach zdziałał cuda). Cały czas je sama malowałam i regulowałam.Od środka twarzy były bardzo widoczne, ale dalej miały coraz słabszy kolor. Po obejrzeniu kilku filmików na YouTube sama wzięłam pęsetę i zaczęłam regulować. Wiadomo jak to jest, tutaj o jeden za mało tam o jeden za dużo. Nie umiałam tego zrobić , więc kosmetyczka według mnie była jedyną osobą, która mogła to ładnie zrobić. Znalazłam taką, która było blisko miejsca gdzie mieszkam, ale niestety nie miała dużo opinii, więc trochę mnie to niepokoiło. Bałam się , że coś źle zrobi i będę się bała później pójść do kogoś innego, ale jednak poszłam. Od wejścia przywitała mnie młoda osoba z uśmiechem na twarzy , więc pomyślałam , że nie mam się o co martwić . Oczywiście zapytała mnie czy już kiedyś miałam henne albo regulacje woskiem i o mój codzienny makijaż,  żeby mogła dobrać odpowiedni kolor. Powiedziała, że na pierwszy raz nie chce mi dać ciemnego, żeby nie było dużego zaskoczenia jak ktoś mnie zobaczy i jeśli maluje się delikatnie chce, żeby mi to pasowało.  Była bardzo miła i profesjonalna. Wszystko trwało bardzo, krótko, ale mimo to bardzo ja polubiłam.  Na pewno jeśli ktoś będzie szukał jakiejś kosmetyczki z całego serca ją polecę .  Po całym zabiegu zapytała czy mi się podoba kształt i kolor. Oczywiście wszystko było ok.

Po tygodniu moje brwi pod względem koloru są bardzo podobne do wyjściowego stanu. Może tylko mi się tak wydaje, bo jestem przewrażliwiona na tym punkcie, ale miałam zrobione bardzo zbliżone do moich naturalnych. Kiedy skóra straciła zabarwienie miałam wrażenie jakbym nie miała robionej henny. Może następnym razem zdecyduję się na jakiś mocniejszy kolor, żebym coś widziała. Odrastają mi tez włoski więc muszę sama trochę popracować .
Ogólnie bardzo się cieszę, że poszłam na henne i regulację. Moim brwiom brakowało zdecydowanie kształtu, więc pomoc dobrej kosmetyczki była mi bardzo potrzebna. Wcześniej mi się wydawało , że na końcu moje brwi są bardzo jasne i prawie ich nie widać, ale teraz kiedy mają kształt wydaja się całkiem inne.  Nie wiem czy w najbliższym czasie pójdę jeszcze raz. Miałam plan, aby trochę się nimi zająć i znów spróbować z olejkiem rycynowym. Wielu osobom pomógł w lepszej kondycji brwi, więc może i mi pomoże. 
Macie może jeszcze jakieś pomysły co zrobić, żeby urosły i były ciemniejsze? :)

118 komentarzy:

  1. Czyi ten olejek rycynowy faktycznie działa na rzęsy...muszę go spróbować!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja stosowałam go przez miesiąc codziennie i zdziałał cuda więc polecam <3

      Usuń
  2. Ja ostatnio zdecydowalam sie na makijaz permanentny brwi :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli olejek mi nie pomoże też chętnie tego spróbuję :))

      Usuń
  3. U mnie olejek rycynowy nie dał efektu na rzęsach, a na brwiach mnie zapychał i porobiły mi się krostki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj szkoda, ale to znaczy, że nie wszystko na każdego działa tak samo :)

      Usuń
  4. Ja też muszę w końcu wybrać się na henne. Ja już byłam kiedys, tez się trochę cykalam, ale nic strasznego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz też jestem tego samego zdania, ale wcześniej się bałam :) jednak to było coś nowego :P

      Usuń
  5. Mi też olejek rycynowy kiedyś bardzo pomógł na rzęsy, muszę do niego wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie kilka dni temu znów chciałam zacząć go używać i nałożyłam go na noc, ale niestety trochę "zlepił" mi oczy :P chyba trochę za dużo go użyłam i teraz jakoś nie chce mi się go nakładać wolę zostać przy brwiach bo to jest łatwiejsze :P ale może za jakiś czas znów do niego wrócę. :)

      Usuń
  6. Ja aktualnie nie robię nic z brwiami, Jedynie na noc smaruję je pomadką z Alterry ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam o niej i już zapisałam na listę rzeczy do kupienia :P

      Usuń
  7. Dobrze, że byłaś zadowolona z wizyty :) Ja tam nie chodzę na regulację ani henne. Jestem zadowolona z moich brwi. Jakoś podobają mi się takie jakie są :)
    To w takim razie trzeba będzie postawić na mocniejszy kolor skoro chcesz bardziej widoczny efekt. Choć moim zdaniem naturalny jest najlepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jestem zadowolona, ale mam naturalnie ciemne włosy i przy nich moje brwi są bardzo słabo widoczne :P

      Usuń
    2. Ach no rozumiem. To w takim razie dobrze, że się zapisałaś na taki zabieg ;)

      Usuń
  8. Słyszałam właśnie, że olejek rycynowy super działa na brwi i na rzęsy;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś stosowałam na brwi i rzęsy i zadziałał tylko na rzęsy urosły i były grubsze. Niestety na brwiach nie zdziałał takich cudów, ale po długiej przerwie wróciłam do niego i mam nadzieję, że tym razem będzie inaczej. :)

      Usuń
  9. Ja od wielu lat robię hennę na brwi. Do tej pory niestety nie znalazłam kosmetyczki, która zrobiłaby to idealnie, tak jak sobie wyobrażam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj szkoda, ale może kiedyś trafi się ta idealna :) a to prawda, że po robieniu częstej henny włoski się osłabiają i wypadają? Niestety słyszałam takie opinie :/

      Usuń
  10. Ja tylko raz w życiu robiłam sobie henne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj, pamiętam jak się stresowałam za pierwszym razem i prawie popłakałam po powrocie do domu. Wydawało mi się, że na twarzy widać tylko brwi :D Teraz chętnie hennuję brwi u kosmetyczki, ale tylko przed wyjazdami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też na początku się wydawało, że te brwi są w centrum, ale szybko się przyzwyczaiłam :D

      Usuń
  12. Ja nie miałam takich obaw przed pierwszym farbowaniem i regulacją brwi☺
    Wiadomo że w gabinecie kosmetycznym są osoby które mają doświadczenie w tej kwestii ☺
    Od tej pory regularnie chodze na henne i regulacje i naprawdę zupelnie inaczej twarz wyglada😉
    Po za tym przy moim faebowaniu włosów na czarno (mój natularny kolor to blond a brwi sredni brąz ) uważam za konieczność 😆
    A ten olejek chętnie sprawdze na swoich rzesach☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A słyszałaś o tym, że jeśli często robi się henne to włoski stają się słabsze i jaśniejsze? Nie wiem czy to prawda :/ a olejek polecam :) wiadomo, że nie u każdego zadziała tak samo, ale to bardzo mały koszt i na pewno nie zaszkodzi :)

      Usuń
  13. ja jeszcze nigdy nie hennowałam brwi :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja na obecną chwilę preferuję codzienne malowanie pomadą oraz żelem, bo mnie matka natura z kolei obdarowała czarniuteńkimi brewkami. Na pewno spróbuję z tym olejkiem rycynowym, bo już tyle o nim słyszałam!:)
    Buziaki,
    Aguuuszka-klik!♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj może akurat pomoże :D i daj znać jak idzie walka :D

      Usuń
  15. Na regulację to chętnie sama bym się wybrała ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi dużo to pomogło w końcu mam podobne brwi :p

      Usuń
  16. Olejek rycynowy jest świetny! Znam, mam i stosuję, ja jestem z efektów bardzo zadowolona ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo bardzo się cieszę :D ja też do niego wracam :D

      Usuń
  17. Musze wybrac się na henne:)
    Klikniesz w linki w nowym poście bede wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie próbowałam nigdy olejku, ale planuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może bardzo pomóc i na pewno nie zaszkodzi :D

      Usuń
  19. Ja dzisiaj miałam robioną swoją pierwszą hennę :)
    Pozdrawiam
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Na obecną chwilę raczej nie zdecyduję się na hennę ^^
    Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt Wielkanocnych ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie kiedyż zmienisz zdanie :P podobno każdy tak ma :D

      Usuń
  21. planuję od dawna pójście do kosmetyczki i zrobienie coś z moimi brewkami, ale coś mi zawsze nie po drodze :D henną robiłam sobie nie raz w domu, a w zasadzie siostra chłopaka mi robiła i dawało to dosyć fajny efekt i na długi czas :) jestem ciekawa czy u kosmetyczki takim samym sposobem brwi by wyglądały podobnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze warto spróbować czegoś nowego :)) ale fajnie, że sama też możesz zrobić :D

      Usuń
  22. Hi, Interesting post :) I will be glad to meet you in my blog. https://anngrigorieva.blogspot.ru/
    https://www.instagram.com/anngrigorievaa/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much :) I will definitely watch your blog :)

      Usuń
  23. Ja hennuję brewki od kilku dobrych lat chociaż swoje mam bardzo ciemne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. BOLAVITA KLIK - Visit Now And Get Bonus !!!

    OdpowiedzUsuń
  25. fajnie ze dobrze trafiłaś na miła specjalistkę

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja jeszcze nigdy nie miałam henny. Z drugiej strony moje brwi naturalne są prawie czarne i geste...

    OdpowiedzUsuń
  27. to fakt że ta henna szybko schodzi :D ale fajnie czasem warto pójść na regulację żeby zrobił to profesjonalnie ;)też tak czasem robię, raz na kilka miesięcy

    OdpowiedzUsuń
  28. Mi też się marzy henna, choć trochę się boję efektu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spróbować :) możesz powiedzieć, że chcesz mieć lekko podkreślone brwi i myślę, że ta Pani to zrozumie :D

      Usuń
  29. Ja stosowałam olejek rycynowy i .. zero efektów, także poddaje się i kupuje odżywkę na dłuższe rzęsy. Co do henny może postaraj się ją przetrzymać dłużej niż zazwyczaj?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też się nie sprawdza :/ a henne robiłam wtedy u kosmetyczki, więc ona o wszystko zadbała, ale pójdę jeszcze za jakiś czas, żeby sprawdzić czy tym razem tez mi szybko zejdzie :) myślę też żeby samej zacząć to robić :D

      Usuń
  30. efekt jest naprawdę WOW :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się :D całkiem inaczej wygląda niż jak maluje sama codziennie :D

      Usuń
  31. Ja brwi modeluje sama :D
    Na szczęście nie mam problemów ze zbyt jasnymi, bądź przerzedzonymi włoskami.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie pogardziłabym grubszymi i ciemniejszymi brwiami :P

      Usuń
  32. Ja henny na brwi nigdy nie robiłam i jak na razie nie planuję tego zmieniać :) Choć kto wie, może mi sie to zmieni?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie kiedyś będziesz chciała zobaczyć ja będziesz wyglądać "po" :D

      Usuń
  33. Kiedys chodzilam na brwi, ale po prostu tego nie potrzebuje i to było bezsensowne wydawanie pieniedzy... Olejek rycynowy również mi dziala tylko na rzesy ..
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz racje bez sensu chodzić na coś co nic nie zmienia :) ten olejek właśnie u wielu osób nie działa na brwi a szkoda :/

      Usuń
  34. Chodzę na brwi do w końcu znalezionej dobrej kosmetyczki. Wcześniejsze do których chodziłam tylko mi je zniszczyły.
    Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam szczęście i od razu trafiłam na dobrą :) niestety do fryzjerek nie mam szczęścia :/

      Usuń
  35. Henny nie robiłam nigdy, za to olejek rycynowy stosowałam kiedyś na rzęsy:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja regulację i hennę robię sama, ale faktycznie za rzadko dlatego moje brwi często są w niezadbanym stanie :( A moja ulubiona henna to Refectocil i ją polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo dziękuje bardzo na pewno sobie zapisze nazwę i wypróbuję :DD

      Usuń
  37. mam ciemne brwi, a więc rzadko kiedy henne robię

    OdpowiedzUsuń
  38. Nigdy henny nie robiłam bo mam mega ciemne brwi więc to w sumie dobrze :D
    Zapraszam na mój pierwszy post :D http://zmalowanalalanatala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobrze :D ja też bym chciała mieć ciemne, ale niestety nie można mieć wszystkiego :P

      Usuń
  39. O tak to prawda olejek rycynowy na rzęsach działa cuda! Super post! zapraszam też do mnie: https://gold-b3rry.blogspot.com
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie wiem, czy zdecydowałabym się na henne. Raczej nie. Jakoś nie mam problemu z brwiami, a i nie chciałabym ich jakoś dodatkowo zaznaczać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że nie masz tego problemu co ja :)

      Usuń
    2. No ja zdecydowanie na nie jakoś nie patrzę. Nie są szczególnie gęste, ale staram się nimi po prostu nie przejmować. Są jakie są, no co zrobię:D

      Usuń
    3. Haha bardzo dobre podejście :D no ale niestety każdy ma jakieś kompleksy :P

      Usuń
  41. Moje brwi są jaśniutkie i liche, więc chyba i moim przydałaby się jakaś regulacja i henna, ale przyznam szczerze, że boję się zaufać kosmetyczce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też się bałam, ale pomyślałam że raz się żyje :D

      Usuń
  42. Też mam zamiar iść pierwszy raz zrobić hennę. :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. U mnie henna to podstawa :) Jednak nie chodzę do kosmetyczki i całość ogarniam sama - w hurtowni fryzjerskiej zakupiłam duże opakowanie henny + utleniacz. Koszt niespełna 25 zł, a jest i jest ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O super pomysł :D ja jak poszłam to za henne i regulacje zapłaciłam 20 zł jednorazowo, więc zdecydowanie u Ciebie bardziej się opłaca :) a jaką henne polecasz? :P

      Usuń
    2. Żebym to ja pamiętała, jaka to firma ;D Niestety nie mam jak teraz sprawdzić...Wiem, że utleniacz z Kallosa ;D
      Btw, zajrzyj na maila.

      Usuń
    3. oo bardzo dziękuję :))

      Usuń
  44. Ja już od dłuższego czasu wybieram się do kosmetyczki ;p i z pewnością po ciąży do niej trafię, reguluje sama, ale kształt by im się przydał :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez miałam duży problem z kształtem :p sama nie wiedziałam do końca jak mam to zrobić i zawsze wychodziły mi dwie inne :P

      Usuń
  45. Ja swoje też na wiosnę muszę doprowadzic do porządku.

    OdpowiedzUsuń
  46. Nigdy nie robiłam henny na brwiach, jedynie na rzęsach. Masz ładny kolor oczu. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też myślałam o rzęsach, ale chyba trochę się boję na razie :P

      Usuń
  47. Ja byłam kilka razy u komstyczki na hennie, ale zawsze wracałam niezadowolona, bo nigdy nie nadały mi kształtu, ktory by mi się spodobał :/
    Każda z moich brwi żyje sobie swoim życiem, więc od dawna sama stosuję masełko do brwi z inglota i cienie do brwi i sama maluję je sobie, przynjamniej jestem zadowolona :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie byłaś zadowolona z kosmetyczki, ale cieszę się, że teraz Ci pasuje :D

      Usuń
  48. Nigdy henny nie używałam, nawet nie malowałam nigdy brwi. Poza regulacją w domu nic z nimi nie robię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak nie pomaluje to mi się wydaje że nie ma twarzy :P

      Usuń
  49. ja miałam teraz okazję robić makijaż permanentny brwi. choć długo się przed tym broniłam, zaryzykowałam i nie żałuję. Hennę zaś robilam we wcześniejszych latach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też o tym myślałam, ale na razie zostanę przy mniej radykalnych rzeczach :P

      Usuń
  50. Pamiętam jak jeszcze parę lat temu nie było takiej mody na podkreślanie brwi... Nikt ich nie podkreślał - nikt na nie nie zwracał uwagi.
    Jestem z natury bardzo jasną blondynką i brwi też mam blond. W połączeniu z pudrem są one prawie nie widoczne, więc w tych czasach bez podkreślenia ich nie wychodzę z domu, bo mam wrażenie że ich nie ma - haha. Hennę robię sobie sama (jasny brąz). Utrzymuje się tak jak piszesz z tydzień jednak jest to super alternatywa by czuć się dobrze ze swoimi brwiami bez makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj wiem co czujesz :/ ja na końcach mam jasne brwi i źle się czuję jak ich nie pomaluje, a teraz kiedy mam henne nie przejmuję się tym tak bardzo i mogę wyjść całkiem bez makijażu do szkoły, albo na miasto :D

      Usuń
  51. Ja czasami robię sama hennę, natomiast dla mnie to zbyt krótkotrwały efekt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj zgadzam się :/ dla mnie też jest za krótkie :/

      Usuń
  52. Ja do rzęs stosuję od czasu do czasu olejek arganowy, może do brwi też się nada :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze i obserwację na pewno się odwdzięczę :)

Jeśli możesz zostaw w komentarzu adres swojego bloga ♥